Aanmelden abonnement Mijn Kadaster
Op deze pagina kunt u zich aanmelden voor een abonnement op Mijn Kadaster. Met Mijn Kadaster kunt u snel en voordeliger online producten bestellen.
Voordelen
Bent u een zakelijke klant van het Kadaster en maakt u regelmatig gebruik van onze producten en diensten? Meld u dan aan voor Mijn Kadaster. Met Mijn Kadaster kunt u snel online producten bestellen en de status van uw bestellingen bekijken.
Aanmelden abonnement Mijn Kadaster
gratisU kunt via Mijn Kadaster toegang krijgen tot diverse betaalde en onbetaalde diensten. Afhankelijk van welke dienst u gebruikt, hebt u mogelijk eHerkenning op minimaal niveau EH3 nodig om bij Mijn Kadaster in te loggen. De (1e) beheerders van Mijn Kadaster hebben altijd eHerkenning nodig.
Onze betaalde diensten zijn:
- Kadaster-on-line en Kadata Internet (alleen samen af te nemen). Let op: deze diensten zijn alleen voor zakelijke klanten. Voor aanmelding is een geldig KVK-nummer nodig
- Kadaster Archiefviewer
Bij onbetaalde diensten kunt u denken aan BAG en KLIC.
Aanmelden abonnement Mijn Kadaster
Of bekijk onze andere bestelmogelijkheden:
Hebt u al een abonnement op Mijn Kadaster? Dan kunt u uw bestaande abonnement uitbreiden met de betaalde diensten Kadaster-on-line en Kadata Internet. Let op: deze diensten zijn alleen voor zakelijke klanten. Voor aanmelding is een geldig KVK-nummer nodig.
U betaalt € 36,60 per kalenderjaar voor een abonnement op Kadaster-on-line en Kadata Internet. Dat is met automatische incasso. Zonder automatische incasso betaalt u € 73,20.
Naast deze abonnementskosten brengen wij u kosten voor de producten die u afneemt in rekening. U vindt deze kosten in het tarievenoverzicht.
Aanmelden Mijn Kadaster met Kadaster-on-line en Kadata InternetHebt u al een abonnement op Mijn Kadaster? Dan kunt u uw bestaande abonnement uitbreiden met Kadaster Archiefviewer. U betaalt € 2,75 per maand (aansluitkosten € 105,- ).
Aanmelden Mijn Kadaster met Kadaster ArchiefviewerU kunt Mijn Kadaster aanvragen voor toegang tot BAG. Hebt u al een abonnement op Mijn Kadaster? Dan wordt uw bestaande abonnement uitgebreid met BAG-functionaliteit.
Aanmelden Mijn Kadaster met BAGBent u grondroerder of netbeheerder? Dan kunt u KLIC-meldingen of Oriëntatieverzoeken ook doorgeven via Mijn Kadaster. U gebruikt uw DigiD om u aan te melden.
Aanmelden Mijn Kadaster met KLICMeerdere gebruikers en 1e beheerder
Met een abonnement op Mijn Kadaster kunnen meerdere gebruikers (tegelijkertijd) gebruikmaken van onze online producten en diensten. Binnen uw organisatie wijst u een 1e beheerder van Mijn Kadaster aan.
De 1e beheerder:
- is aanspreekpunt voor het Kadaster
- mag gebruikers toevoegen en verwijderen
- kan gebruikersgegevens wijzigen
- bepaalt voor elke gebruiker de toegangsrechten
- heeft altijd eHerkenning nodig om in te loggen
Vraag en antwoord
Een abonnement op Mijn Kadaster is gratis. U kunt tegen betaling toegang krijgen tot de volgende diensten:
-
Kadaster-on-line: online kadastrale en hypothecaire informatie aanvragen en inzien. Bij een abonnement op Kadaster-on-line krijgt u ook toegang tot Kadata Internet. Kadaster-on-line is bedoeld voor zakelijke klanten. Voor aanmelding hebt u een geldig KVK-nummer nodig. U vindt meer informatie op de pagina Aanmelden Kadaster-on-line.
-
Kadata Internet: online vastgoedinformatie aanvragen en inzien. Bij een abonnement op Kadata Internet krijgt u ook toegang tot Kadaster-on-line. Kadata Internet is bedoeld voor zakelijke klanten. Voor aanmelding hebt u een geldig KVK-nummer nodig. U vindt meer informatie op de pagina Aanmelden Mijn Kadaster.
-
Kadaster Archiefviewer: vanuit huis historisch onderzoek doen in de kadastrale archieven. U vindt meer informatie op de pagina Kadaster Archiefviewer.
Voor een aantal diensten in Mijn Kadaster en voor alle (1e) beheerders is inloggen met eHerkenning sinds 1 juli 2024 verplicht. Deze diensten zijn ingedeeld in het betrouwbaarheidsniveau substantieel-EH3. Meer informatie vindt u op de pagina Mijn Kadaster en eHerkenning.
Na ontvangst van uw aanvraag sturen wij u binnen 10 werkdagen een inlogcode en een wachtwoord. Hiermee hebt u toegang tot Mijn Kadaster.
Uw abonnement bij Mijn Kadaster loopt door tot u opzegt. Dit kan met het opzegformulier Mijn Kadaster.
Wanneer u een betaald abonnement hebt voor bepaalde diensten, dan zit hier een looptijd aan. Dit kan per dienst verschillen. Het kan zijn dat uw abonnement op een dienst jaarlijks wordt verlengd totdat u het abonnement opzegt.
U kunt uw abonnement op Mijn Kadaster op ieder gewenst moment opzeggen. Maak hiervoor gebruik van het opzegformulier Mijn Kadaster.
Hebt u een betaald abonnement voor bepaalde diensten? Voor Kadaster-on-line en Kadata Internet geldt dat abonnementen altijd tot 31 december lopen. Het jaar erop begint automatisch het nieuwe abonnement. Wilt u een abonnement op een betaalde dienst opzeggen? Doet u dit dan voor het einde van het kalenderjaar met het opzegformulier Mijn Kadaster. Uw abonnement op Mijn Kadaster stopt pas als ook het abonnement op de betaalde dienst afloopt.
Via het formulier Wijzigen adresgegevens of bedrijfsgegevens kunt u verschillende gegevens wijzigen, bijvoorbeeld:
- tenaamstelling
- postadres
- e-mailadres voor digitale factuur
- factuuradres
Wilt u 1 of meerdere van deze gegevens aanpassen? Ga dan naar het formulier Wijzigen adresgegevens of bedrijfsgegevens.
Kijk op de pagina Mijn Kadaster Vraag en antwoord.
Bel met de klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 9.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 088 - 183 22 00. Of stel uw vraag via het contactformulier.