Terug naar vorige pagina

Storingen en onderhoud

Een overzicht van alle storingen en gepland onderhoud bij het Kadaster.

Aanmelden voor RSS-feed

Gemelde Storingen

Datum en tijd
Omschrijving
Status

Gepland Onderhoud

Datum en tijd
Omschrijving
Status
Datum en tijd: 02-05-2025, 18.00 uur Status: In Behandeling

Van vrijdagavond 2 mei om 18.00 uur tot zaterdag 3 mei om 12.00 uur voeren wij onderhoud uit aan het Terugmeldsysteem (TMS). Tijdens het onderhoud kunt u geen nieuwe terugmeldingen doen. Ook kunt u huidige terugmeldingen niet bewerken.

Dit onderhoud raakt de volgende diensten:

  • LV BAG
  • BRK
  • KLIC
  • BGT-LV
Datum en tijd: 20-04-2025, 06.00 uur Status: Uitgevoerd

Zondag 20 april zijn tussen 06.00 en 07.00 uur diverse diensten niet beschikbaar. We voeren dan onderhoud uit. In dit bericht leest u welke diensten op welke tijden niet beschikbaar zijn.

Webwinkel

Bestellingen worden niet geleverd tussen 06.00 en 07.00 uur. U kunt wel bestellingen doen tijdens het onderhoud. Deze worden na 07.00 uur geleverd.

Archiefviewer en Erfdienstbaarhedenviewer

De archiefviewer en erfdienstbaarhedenviewer zijn niet beschikbaar tijdens het onderhoud.

BRK Notificaties

Abonnementen worden tijdens het onderhoud niet verzonden. Wij adviseren om na 07.00 uur abonnementen af te sluiten.

LV BAG

Tijdens het onderhoud kunt u geen BAG Extracten bestellen en downloaden. De BAG Digilevering berichten worden later verzonden. De kernvoorziening is verminderd beschikbaar. Wij adviseren om tijdens het onderhoud geen mutaties naar de LV BAG te sturen. 

KLIC

Bent u grondroerder? Dan kunt u geen gebruik maken van:

  • KLIC-online
  • de online KLIC-viewer
  • de Externe Testomgeving (ETO)

 Een Calamiteitenmelding doen tijdens onderhoud? Bel dan 0800-0080, optie 1.  

Bent u netbeheerder? Dan kunt u geen:

  • Berichten opvragen of aanbieden via de BMKL-API. U krijgt een foutmelding.
  • Netinformatie en documenten uploaden in de Centrale Voorziening.
  • Gebruik maken van de ETO.

Na afloop van het onderhoud moet u het berichtenverkeer met de BMKL-API hervatten.

LV-WOZ en LV-WOZ ETO

De volgende diensten zijn niet beschikbaar:

  • Massale bevraging
  • Mutatielevering Bronhouders
  • WOZ Digilevering

Het is voor Mutatielevering Bronhouders en Massale bevraging niet mogelijke om berichten in te sturen. Ingestuurde berichten worden afgewezen zolang het onderhoud duurt. Door het ebMS-protocol biedt het zendende systeem uw bericht wel opnieuw bij ons aan. Hier hoeft u niets voor te doen. Al het uitgaande berichtenverkeer wordt in een wachtrij gezet tot het einde van het onderhoud. Dit betreft onder andere Digilevering berichten, foutmeldingen en antwoorden op Massale bevragingen. 

Overige diensten LV-WOZ

Onze overige diensten blijven tijdens het onderhoud voor het grootste deel beschikbaar:

  • BevragingsApp
  • RapportageApp
  • Beheeromgeving – Zwevende Subjecten App
  • Individuele bevraging
  • WOZ Terugmeldingen
  • WOZ API Bevragen
  • WOZ-Waardeloket

Het kan gebeuren dat onze dienstverlening kort onderbroken wordt tijdens het onderhoud. Omdat er geen nieuwe mutatieberichten verwerkt worden, kan de actualiteit van informatie via deze diensten achterlopen.

Onze excuses voor het ongemak

Contact

Hebt u een vraag over een storing of onderhoudsbericht? Neem contact op met onze klantenservice.

Stel uw vragen via onze algemene kanalen. U krijgt zo snel mogelijk antwoord. Kunnen we uw vraag niet direct beantwoorden? Dan verwijzen we u door naar een van onze gespecialiseerde klantenservices.