U ontvangt standaard een digitale factuur per e-mail. Hierdoor hebt u de factuur snel in huis. Bij de e-mail ontvangt u 2 documenten:

  • de factuur met factuurspecificatie in pdf-formaat
  • een txt-bestand om de factuur in Excel of uw financiĆ«le systeem in te lezen

Geen factuur bij bestelling webwinkel

U ontvangt geen factuur van ons bij bestellingen via de webwinkel. Dit is omdat u vooraf betaalt. Daardoor is uw bestelling bij ons bijna anoniem. Wij ontvangen alleen uw emailadres en dat is volgens de wettelijke regels niet genoeg voor het maken van een factuur. Daar moet bijvoorbeeld ook een adres van de ontvanger op staan.
U ontvangt wel een overzicht van de bestelling met daarop de kosten.

Welke informatie vindt u op de digitale factuur?

Op de factuur ziet u de volgende informatie:

  • wie de bestelling heeft gedaan en welke producten in rekening zijn gebracht
  • in de specificatie de door u opgegeven referentie 

Digitale factuur met waarmerk

Onze digitale facturen zijn gewaarmerkt. Dat houdt in dat er een digitaal certificaat aan is toegevoegd. Dit certificaat bewijst dat de factuur afkomstig is van het Kadaster en dat er tijdens de verzending geen wijzigingen door externe factoren (virussen of hackers) zijn aangebracht. U kunt dit controleren door met Acrobat Reader ons waarmerk te bekijken in de eigenschappen van het document. Omdat de digitale factuur van het Kadaster gewaarmerkt is, accepteert de Belastingdienst deze manier van factureren.

Digitaal of liever per post?

U kunt de manier waarop u onze facturen ontvangt wijzigen. Dit doet u met een van de volgende formulieren:  

Vraag en antwoord

Bel met de klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 9.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 088 - 183 22 00. Of stel uw vraag via het contactformulier.