Terug naar vorige pagina

Aanmaken Mijn Kadaster account netbeheerder

Beheert u een kabel- of leidingnetwerk? Dan moet u als netbeheerder digitaal kabel- en leidinginformatie uitwisselen met KLIC bij het Kadaster. Hiervoor moet u zich eerst aanmelden als netbeheerder in Mijn Kadaster.

Voor diverse KLIC-diensten moet u inloggen met eHerkenning op EH3-niveau. Kijk voor meer informatie op de pagina Mijn Kadaster en eHerkenning.

Meld u aan voor Mijn Kadaster als netbeheerder

1. Vul het aanmeldformulier in

Aanmelden KLIC Mijn Kadaster

  • Na registratie krijgt de 1e beheerder de inloggegevens. Hiermee hebt u toegang tot de dienst 'KLIC beheren belang' en de netbeheerders testdienst (NTD) in Mijn Kadaster-KLIC. Ook kunt u als 1e beheerder andere gebruikers binnen uw organisatie toevoegen. U kunt de andere gebruikers dan rechten geven voor de netbeheerders diensten.

2. Aansluiten op KLIC

Voordat u als netbeheerder digitaal uw kabel- en leidinginformatie met het Kadaster kunt uitwisselen, moet u aansluiten op KLIC.

U vindt alle informatie hierover op de pagina Aansluiten netbeheerder.

Vraag en antwoord

Een abonnement op Mijn Kadaster en KLIC is gratis. Wilt u ook gebruikmaken van andere diensten, die wij via Mijn Kadaster aanbieden? Dan kan het zijn dat u daarvoor wel een betaald abonnement moet afsluiten. U vindt een overzicht van betaalde diensten via Mijn Kadaster op de pagina Aanmelden Mijn Kadaster.

Hebt u geen kabels of leidingen meer in beheer? Dan bent u volgens de WIBON geen netbeheerder meer. U moet zich dan uitschrijven als netbeheerder. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice KLIC op telefoonnummer 0800 - 00 80, optie 2 of via het contactformulier.

Praktische gebruikersinformatie vindt u op de:

Volgens de wet moet een KLIC-gebruiker zich als persoon identificeren bij het Kadaster. Dit doet u elektronisch met DigiD.
Met eHerkenning identificeert een bedrijf of organisatie zich bij het Kadaster. eHerkenning kan niet gebruikt worden om personen te identificeren.
 
Het Kadaster gaat zorgvuldig om met uw gegevens, volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming. De wet Artikel 2 en 3 van de RIBON vindt u op de Wettenbank.

Bel met de klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur op telefoonnummer 0800 - 00 80, optie 2. Of stel uw vraag via het contactformulier.