Diverse diensten: niet beschikbaar

Datum en tijd:

Status: Uitgevoerd

Op zaterdag 9 november zijn diverse diensten op verschillende tijden niet beschikbaar. We voeren dan onderhoud uit. In dit bericht leest u welke diensten op welke tijden niet beschikbaar zijn.

Mijn Kadaster en Kadaster websites

Van 8.00 tot 11.00 uur

  • Mijn Kadaster en alle achterliggende diensten
  • Diverse websites van het Kadaster waaronder kadaster.nl en pdok.nl

Mijn Kadaster: Kadata Internet, Datalevering, Agris en Kwaliteitsdashboarden

Van 8.00 tot 18.00 uur

  • Kadata Internet
  • Datalevering
  • Agris
  • De Kwaliteitsdashboarden: BAG, BGT, WOZ+, BRK en Ruimtelijke Plannen

Kadaster-on-line en Web services: KIK-inzage, BRK bevragen en WOZ Mijn Overheid API

Van 8.00 tot 18.00 uur

  • Kadaster-on-line
  • Web services: KIK-inzage, BRK bevragen en de WOZ Mijn Overheid API

Erfdienstbaarhedenviewer en Archiefviewer

Van 8.00 tot 17.00 uur is de Kadaster Archiefviewer niet beschikbaar.

Aanbieden van stukken (SYVAS)

  • Van 8.00 tot 11.00 uur is het niet mogelijk om stukken aan te bieden via SYVAS.
  • Van 15.00 tot 18.00 uur ontvangt u geen BVO of BVI. Deze versturen we na het onderhoud.

BGT LV en BGT LV Controleservice

Van 8.00 tot 18.00 uur

U kunt mutaties aanleveren aan BRAVO, maar deze registeren wij niet in de in de BGT LV. Na het onderhoud verwerken wij de mutaties. De BGT LV Controle is niet beschikbaar.

BRK Levering

Van 15.00 tot 18.00 uur

De afgifteservice (GDS2) is niet beschikbaar. Mocht u tijdens de werkzaamheden bestanden/mutaties vanaf GDS aan het downloaden zijn, dan wordt dit proces onderbroken. U bent zelf verantwoordelijk voor het opnieuw starten van eventuele onderbroken downloadprocessen

BRK Notificaties

Van 15.00 tot 18.00 uur worden de notificaties mogelijk met vertraging verzonden.

Generieke Download Service (GDS)

Van 15.00 tot 18.00 uur is het generieke download Service (GDS) niet beschikbaar.

KLIC

Van 7.45 tot 21.00 uur

Bent u grondroerder?

U kunt geen gebruik maken van:

  • KLIC-online 
  • de online KLIC-viewer 
  • de testomgeving

Een Calamiteitenmelding doen tijdens onderhoud? Bel dan 0800-0080, optie 1.

Bent u netbeheerder?

U kunt geen:

  • berichten opvragen of aanbieden via de BMKL API. U krijgt een foutmelding.
  • netinformatie en documenten uploaden in de Centrale Voorziening.
  • gebruik maken van de Netbeheerder TestDienst (NTD).

Na afloop van het onderhoud moet u het berichtenverkeer met de BMKL API hervatten.

LV BAG

Van 15.00 tot 18.00 uur is het niet mogelijk om BAG extracten te downloaden. Dit geldt voor zowel de SOAP service als handmatig via ‘BAG bestanden’.

LV-WOZ en LV-WOZ ETO

Van 8.00 tot 18.00 uur

  • Mutatieverwerking LV-WOZ en Massale bevragingen
    Het insturen van berichten is niet mogelijk. Volgens het ebMS-protocol worden deze na het onderhoud verwerkt zodra zij opnieuw aangeboden worden met een retry. Hiervoor hoeft u niets te doen. Afgeronde Massale bevragingen kunt u niet downloaden gedurende het onderhoud. 
  • Digilevering
    De berichtenstroom van Digilevering zetten wij stil tijdens het onderhoud. Uw berichten verzenden we na afloop. 
  • BevragingsApp, RapportageApp, WOZ Beheer, WOZ Terugmeldingen, Individuele bevraging, Mijn Overheid en WOZ API huidige bevragingen zijn niet beschikbaar.

Terugmeldservice (TMS)

Van 15.00 tot 18.00 uur is de Terugmeldservice (TMS) niet beschikbaar. Hierdoor kunnen geen meldingen worden gemaakt op verbeterdekaart.nl en verbeterdeluchtvaartkaart.nl. En is de Terugmeldbeheerapplicatie niet bruikbaar. De Terugmelding API en Terugmelding Bronhouder API zijn gedurende deze periode niet beschikbaar. Ook accepteren we geen meldingen vanuit DigiMelding.