Datalek bij onze leverancier AddComm

AddComm is 1 van onze leveranciers. Zij regelen de verzending van brieven naar onze klanten. Helaas zijn hun systemen gehackt. Hierdoor is er beperkt toegang verkregen tot klantgegevens van het Kadaster.

Wat betekent dit voor klanten van het Kadaster?

Op dit moment is niet bekend om welke brieven en klantgegevens het precies gaat. Zodra we dit weten ontvangen deze klanten daar bericht over.

Het kan zijn dat u een brief over een afspraak met ons later hebt ontvangen dan wanneer de afspraak gepland stond. Bijvoorbeeld, u had op 8 mei een afspraak met een landmeter, maar kreeg op 9 mei pas de brief over deze afspraak binnen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via 088 – 183 22 00 (kies optie 2 in het menu) of via dit contactformulier.

Meer informatie

  • Het Kadaster heeft net als AddComm een melding gemaakt bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
  • Meer informatie over het datalek bij AddComm leest u op addcomm.nl.
  • Hebt u vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 183 22 00 of via dit contactformulier.